onsdag 19 maj 2010

MATCHENS PROFIL VÄDRAR MORGONLUFT

Hallå där.......


Han kallas Ulvio och gjorde ett drömmål under förra säsongen. Men vem är stjärnan när strålkastarljuset släcks. För att du som Örnbröder Calcetto-supporter ska komma dina idoler närmare in på skinnet presenteras här

ULVIO

Bloggen : Du är först ut i serien Matchens Profil och du gör debut imorgon. Vad sägs ?
Ulvio: Ja, vilken vecka!! Allt på en gång. Men jag är en sån som gillar att ha många bollar i luften så det är ingen ko på isen.

B: Hur hamnade du Örnbröder Calcetto?
U: Jag har känningar bland de Unga och kände att jag ville ta klivet från supporter till spelare. Det har rullat på.

B: Vilken är din moderklubb?
U: RIK
B: Din drömvärvning till Örnbröder Calcetto ?
U: Återkomst av Ante MAssaro
B: Vad har du förbättrat under försäsongsträningen ?
U: Hatet mot att förlora. Nu är jag arg nästan hela tiden.
B: Vilken falang tillhör du inom Örnbröder Calcetto : De gamla eller de unga?
U: Ung. Jag är 28 år ung.
B: Om tidsresor vore möjligt - vilken plats och tid skulle du åka till?
U: Frankrike tidigt 1200-tal. Då var tornerspelen som störst. Och bäst.
B: Vilket är din favoritkrog i GBG?
U: Halta Lottas
B: Hur följer du fotbollsvm i sommar?
U: Framför Tv:n med en stor stark i näven.
B: Vad lagar du gärna till en söndag? Varför ?
U: Annanaskassler med vildris. Passar såväl till fest som till vardag. Jag brukar göra matlådor av det som blir över. Väldigt praktiskt att ta med till jobbet/lunch. Det är nyttigt också, både vilt och frukt i samma rätt. Jag minns att min mamma sällan gjorde annanaskassler, men när vi väl fick det tyckte jag bra om det. Fast på den tiden fanns ju förstås inte vildris;)
B: Vem vill du ha med dig till en öde ö?
U: Robinsson-Freddy. En stark och lojal kamrat som även kan snacka känslor om det behövs.
B: Till sist... vad tror du om Örnbröder Calcettos chanser under 2010.
U: Undre toppskicktet tror jag absolut vi kommer höra till. Eller kanske övre mittenskicktet. Om vi tränar på söndagar kommer vi att bli trea. Om inte ... femma.
OK Ulvio -Stort tack för din medverkan och lycka till i matchen imorgon !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar